Analitikák

CímSzerzőOldalszámKieg.adatokMegjegyzésTárgyszavak
Irodalomtanítás és irodalomtankönyv - maSipos Lajosp. 11-16
A tankönyvírás dilemmáiLáng Gusztávp. 17-22.
Élményközpontúság az irodalomtankönyvekben? : olvasókat nevelünk vagy érettségizőketFűzfa Balázsp. 23-44.
Az interpretációs stratégiák megjelenése a tantervi anyag tankönyvi feldolgozásábanBarták Balázsp. 45-54.
Irodalomtankönyvek didaktikájaBokányi Péterp. 55-60.
Irodalomtankönyvek stilisztikai képeCzetter Ibolyap. 61-70.
Tankönyv és szöveggyűjteményJuhász Andreap. 71-78.
Az irodalomelméleti fogalmak rendszere és az interpretáció kérdése a középiskolák első évfolyamának néhány tankönyvébenBarták Balázsp. 81-84.
Az antik, a középkori, a reneszánsz, a barokk világirodalom és a régi magyar irdalom a vizsgált tankönyvekbenJuhász Annap. 85-89.
A felvilágosodás és a XIX. század irodalma tankönyveinkbenFűzfa Balázsp. 90-100.
A modern magyar irodalom néhány kérdése a tankönyvekbenLáng Gusztávp. 101-106.
A Nyugat-korszak irodalma a tankönyvekbenSipos Lajosp. 107-122.
Két példa, Márai Sándor és Ottlik Géza életműve a kilencvenes évek néhány irodalomtankönyvébenCzetter Ibolyap. 123-132.
A jelenkor irodalma három irodalomtankönyvbenBokányi Péterp. 133-136.
Irodalomtanítás és irodalomtankönyv holnap : zárlat és kitekintésFűzfa Balázsp. 137-141.