Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|
Irodalomtanítás és irodalomtankönyv - ma | Sipos Lajos | p. 11-16 | | | |
A tankönyvírás dilemmái | Láng Gusztáv | p. 17-22. | | | |
Élményközpontúság az irodalomtankönyvekben? : olvasókat nevelünk vagy érettségizőket | Fűzfa Balázs | p. 23-44. | | | |
Az interpretációs stratégiák megjelenése a tantervi anyag tankönyvi feldolgozásában | Barták Balázs | p. 45-54. | | | |
Irodalomtankönyvek didaktikája | Bokányi Péter | p. 55-60. | | | |
Irodalomtankönyvek stilisztikai képe | Czetter Ibolya | p. 61-70. | | | |
Tankönyv és szöveggyűjtemény | Juhász Andrea | p. 71-78. | | | |
Az irodalomelméleti fogalmak rendszere és az interpretáció kérdése a középiskolák első évfolyamának néhány tankönyvében | Barták Balázs | p. 81-84. | | | |
Az antik, a középkori, a reneszánsz, a barokk világirodalom és a régi magyar irdalom a vizsgált tankönyvekben | Juhász Anna | p. 85-89. | | | |
A felvilágosodás és a XIX. század irodalma tankönyveinkben | Fűzfa Balázs | p. 90-100. | | | |
A modern magyar irodalom néhány kérdése a tankönyvekben | Láng Gusztáv | p. 101-106. | | | |
A Nyugat-korszak irodalma a tankönyvekben | Sipos Lajos | p. 107-122. | | | |
Két példa, Márai Sándor és Ottlik Géza életműve a kilencvenes évek néhány irodalomtankönyvében | Czetter Ibolya | p. 123-132. | | | |
A jelenkor irodalma három irodalomtankönyvben | Bokányi Péter | p. 133-136. | | | |
Irodalomtanítás és irodalomtankönyv holnap : zárlat és kitekintés | Fűzfa Balázs | p. 137-141. | | | |