Analitikák

CímSzerzőOldalszámKieg.adatokMegjegyzésTárgyszavak
A problémaalapú biológiatanulás és az olvasás kapcsolataBaranyai Józsefp. 65-68.Annotáció: Helyi szerző
helyi szerző
Irodalomtanítás, de meddig?Fűzfa Balázsp. 156-162.Annotáció: Az olvasás és irodalomtanítás háttérbe szorulásáról, a szerző kezdeményezéseiről, kísérleteiről a szemléletváltásra: a Vas megyében megszervezett felolvasásokról, "A 12 legszebb magyar vers" programról, a 2008-tól Csöngén megszervezett Weöres Sándor Olvasótáborról és Nyári Egyetemről és a szerző által megírt középiskolás irodalomkönyvekről (tankönyvek )
Csönge, Fűzfa Balázs (1958- ), tankönyv, oktatási segédlet, olvasótábor, Vas megye, felolvasás, felolvasóest, irodalmi élet, irodalomtanítás, nyári egyetem
A vizuális és verbális információk együttes olvasásának képessége, a fejlesztés lehetőségeiKövesné Molnár Ilonap. 170-178.Annotáció: Helyi szerző
helyi szerző
Műtárgyak és kiállítási feliratok - a szöveg öröme a múzeumpedagógiábanTóth Kálmánp. 191-197.Annotáció: Szombathelyi (Savaria Múzeum ) vonatkozásokkal
Savaria Múzeum (Szombathely ), Szombathely, múzeumpedagógia, örökségpedagógia