Analitikák
Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|---|---|---|---|---|
A problémaalapú biológiatanulás és az olvasás kapcsolata | Baranyai József | p. 65-68. | Annotáció: Helyi szerző | helyi szerző | |
Irodalomtanítás, de meddig? | Fűzfa Balázs | p. 156-162. | Annotáció: Az olvasás és irodalomtanítás háttérbe szorulásáról, a szerző kezdeményezéseiről, kísérleteiről a szemléletváltásra: a Vas megyében megszervezett felolvasásokról, "A 12 legszebb magyar vers" programról, a 2008-tól Csöngén megszervezett Weöres Sándor Olvasótáborról és Nyári Egyetemről és a szerző által megírt középiskolás irodalomkönyvekről (tankönyvek ) | Csönge, Fűzfa Balázs (1958- ), tankönyv, oktatási segédlet, olvasótábor, Vas megye, felolvasás, felolvasóest, irodalmi élet, irodalomtanítás, nyári egyetem | |
A vizuális és verbális információk együttes olvasásának képessége, a fejlesztés lehetőségei | Kövesné Molnár Ilona | p. 170-178. | Annotáció: Helyi szerző | helyi szerző | |
Műtárgyak és kiállítási feliratok - a szöveg öröme a múzeumpedagógiában | Tóth Kálmán | p. 191-197. | Annotáció: Szombathelyi (Savaria Múzeum ) vonatkozásokkal | Savaria Múzeum (Szombathely ), Szombathely, múzeumpedagógia, örökségpedagógia |